Vad är en bal på slottet

Idag finns det egentligen inget vettigt alls att skriva. Det är endast same old, same old så jag snodde någon form av lista från Lisas blogg. Hon är min idol och förebild så varför inte sno av henne liksom. Allvarligt talat vad finns det att inte se upp till liksom, hennes sätt att hitta superfina kläder till kanonpriser ALWAYS, att hon vågar och tar steget, sättet hon dissar sitt ganska smådryga ex nu efter månaders velande. Jag är så impad av henne just nu så massor med credds.
Hur som helst här kommer den helt meningslösa listan

10 favoriter för:

Färg: Gult är inte fult tycker jag
Mat: Just nu föredrar jag grönsaker och frukt (pannkakor får alltid plats dock)
Band: Oj oj allt från G-unit till Björn Rosenström
Film: Notebook, You've got served, Step up m.f, m.f
Bok: "Det ska bli ett sant nöje att döda dig" av Magdalena Graaf
Sport: SATS -spinning och promenader gör en gott
Årstid: Sommar
Veckodag: Fredag
Glassmak: Vanilj med Chocolate chip
Tid på dygnet: Förmiddagen

9 just nu:

Humör: Mittilagom
Smak: Blodapelsin
Kläder: Mjukisbyxor och en munktröja
Bakgrund: Blå tapeter (?)
Nagellack: Inget alls, I'm all natural
Tid: 22.13, läggdags!
Omgivning: Mitt sköna rum och sängen kallar
Irritationsobjekt: Mina trötta ögon
Civilstånd: "i'm so single it's discusting!"

8 första:
Bästa vän: En brud som hette Nina.
Screen name: Ceciiiliaa
Husdjur: Fanny my Snoop Dogg
Piercing: Ögonbrynet (tog under nån form av fjortisperiod men den är ute nu)
Förälskelse: Oj det kommer jag inte ihåg.. Då var man ju typ liten
Musik: Ace of Base!!
Bil: Volvo, ehm.. en silverfärgad
Kyss: Säger inget så har jag inget sagt...

7 senaste:
Cigarett
: Never ever
Mat: Blodapelsin
Dryck: Blåbärssoppa
Biltur: Igår kväll
Spelad låt: Ronny och Ragge - Anna
TV-program: Cityakuten

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Ja, eller nåt!
Brutit mot lagen: Ja, säkerligen
Blivit arresterad: Nej!
Badat naken: Jadå. Inte ute men...
Varit med på TV: Hjärnkontoret
Kysst någon du inte känner: PASS!

5 nej tack:
Kläder: Axelmuddar
Mat: Med drypande fett
Musik: Psycadelic rock och annat deprimerande CRAP!
Dryck: Tranbärsjuice
Personlighetsdrag: Smarta och ocharmigt dryga, DÖ!

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Var med Lisa och senare kollade jag på film
Du kan höra just nu: The Game - Put you on the game
Du inte kan leva utan: Nära och kära
Du gör när du har tråkigt: Har aldrig tråkigt... eller?

3 personer:
Du kan berätta allt för: Linn, Lisa, Linda och Sandra
Du tycker om: Male
Du inte gillar: Ocharmiga och små personer

2 val:
Kaffe eller te: TE
Vår eller höst: Vår

1 önskan: Att få vara lycklig kär snart igen, underbar känsla!

Dagens lycka: Det har varit en tung dag och min näsa har inte fungerat överhuvudtaget men trots detta har jag kämpat för att få fram dagens lycka och det var när jag fick smaken tillbaka i munnen efter att varken ha haft luktsinne eller smak. Kändes riktigt skönt med en blodaperlsin till middag klockan nio som jag änrligen kunde känna smaken av.

Puss och Knull mina små hjärtegull!

Bonne nuit!

Kommentarer
Postat av: lisilale a.k.a IDOL

jag är din idol.. YES!!
men vadå.. du är ju lite min idol åsså!!!

2007-02-13 @ 22:14:31
Postat av: cecilia

de är lite charmen med mig

2007-02-13 @ 22:42:05
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0