Veckoplan

Hej hopp, helt opeppad på att skriva sätter jag mig ändå och knappar ner onödiga ord i den här nedrans bloggen men jag kan ju bara inte låta bli.

Idag har jag kännt mig lite hurtig iaf eftersom jag faktiskt har tränat idag direkt efter jobbet trots min oändliga trötthet som smugit sig på allt eftersom timmarna gick efter lunchen. Jag tog i riktigt ordentligt och jag kände redan när jag lämnade S.A.T.S att det antagligen kommer kännas imorgon. Det hjälps dock inte jag ska upp och träna med Leo imorgon igen, och efter ett hårt pass och möjligtvis en visit i solariet så tar jag tricken in till stan och min sköna böna, Lisa. En fika med henne gör gott för kropp och knopp minsann. Man får rensa sina innersta tankar och spotta galla över folk man helt enkelt inte tycker om, det är det som skitsnack is all about, bra skit helt enkelt!
På kvällen kommer jag sitta bänkad framför Onsdagens alla härliga såpor och underbara serier, Laguna Beach, OC och Top Model, me like alot! Det är inte mycket som krävs för att Cissi ska bli riktigt lycklig. Släng dit lite dokusåpor, riktigt härliga intriger, en massa kärlek och lite high fashion och glamour så somnar jag nöjd som en nymatad bäbis.

Torsdagen hade jag helt glömt bort vad jag hade för planer, Sandra frågade mig om vi skulle åka till pulka men lyckligtvis var jag övertygad om att jag faktiskt hade planerat något med någon och jag kom precis på vad det var. Jag ska nämligen till Sumpan och hälsa på min käre farmor. Det var ett tag sen vi umgicks så vi båda tyckte att det var dags helt enkelt. Vad som kommer att göras och vart det vet jag inte men med farmor är det minsann alltid skönt och kul så jag är inte orolig.
Tur att minnet är något så där bra så jag inte gjorde någon besviken iaf, det är tokigt det där hur saker liksom bara lyckas försvinna i skallen på en. Hmm, jag hade tur som hittade det den här gången, det är inte ofta sånt skoj händer.

Ja men kolla sen var det liksom helg och den har jag ju abolut inga planer alls för längre. Jag ville ju festa men de var ju inget ovanligt direkt, men sen så vet jag liksom inte vad alla andra ska göra. Lisa hade andra planer så jag får helt enkelt kika runt med folket när läget känns rätt liksom.

Nu känns det iaf helt rätt att borsta bissarna och krypa ner i sängen iaf, visserligen helt ensam men jag har ju Fanny. Snoop Dogg själv som joinar och det är ju faktiskt inte helt fel, Fanny kombinerat med en bra disneyfilm i bakgrunden är nog den bästa sömntabletten man kan få. Man får garanterat bra drömmar av det dessutom så jag klagar verkligen inte.

Hoppas alla blev nöjda med mitt knäppande för den här gången!
Pisk och Smask!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0