Yes, ännu en stulen lista!

1. Vad är det första du gör när du kommer hem från skolan/jobbet?
Sätter på mig mysisarna och myser ner mig

2. Vilket instrument skulle du vilja kunna spela? och varför?
Trummor, hur sexigt är det inte med en brud som är trummis??

3. Du är singel. Skulle du ligga med chefen om det innebar en lönehöjning på 100kr i månaden?
100 kronor. Aldrig i livet lägg till några nollor...

4. Vilken film såg du på bio sist? Och med vem?
Typ ".The Break-up" med systern efter en heldag på stan, det var ett tag sen. Jag har de flesta filmerna hemma redan när de kommer ut på bio.

5. Skulle du offra din syn för att din syster/bror skulle få behålla sin?
Nja, kanske min yngsta syster...

6. Vad kostade dina två senast köpa jeans?
ehm, runt 900 kronor.

7. Vad ska du göra imorgon?
Jobba, sen är det The Oc, Top Model och förhoppningsvis lite teoriplugg.

8. När grät du senast? Och hur många såg det?
I Fredags och ingen såg

9. Vad lyssnar du på nu?
D4L med "Laffy Taffy"

10. Vilka fem saker skulle du vilja tacka gud för?
Min familj och mina vänner
Varje dag som jag är frisk och mår bra.

11. Vilken är den senaste bra vanan som du har börjat med?
Dagens lycka, jag ser det posetiva i dagarna hellre än det negativa

12. Vilken är den senaste dåliga vanan som du har börjat med?
Solar kanske lite mer än vad jag borde...

13. Har du någon mobiltelefon? Och hur viktig är den för dej?
Ja det har jag, den är väldigt viktig!

14. Hur dyr var den senaste räkningen du betalade? Och vad var den från?
Betalar inga räkningar :D

15. Tränar du? Hur ofta? Och vad?
Ja. Vanligtvis minst två ggr i veckan på S.A.T.S

16. Har du husdjur?
Jag världens bästa hund, Fanny!

17. Vilket är den bästa känslan?
Orgasm.

18. Vilken var den senaste affären du besökte?
Pressbyrån, jag införskaffade a magazine

19. Vad ska du göra nu när denna listan är färdig?
Publicera och snart käka kudden!

...Nu är lyckan complete! Jag hittade en till lista

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0