Ännu en dag i mitt perfekta lilla liv (eller?)

Yo yo yo, wazup?

Idag har jag spenderat lite tid med min soulmate, min syster från en annan mamma the on, the only.... SANDREW! Lite smått överdriven får man väl vara när man har så tråkigt som jag har, och du eftersom du sitter och läser skiten. Anyway! Meningen var väl att jag skulle plugga och Sandra skulle söka jobb men det är inte helt lätt att sitta och läsa den där tråkiga teoriboken så det blev inte så mycket av med det. Dessutom hade Sandrew redan kirrat jobbintervju till imorgon så stället laddade vi ner ALLA låtar på min dator igen och jag fick dessutom tillbaka lite dudeliduu som jag hade förlagt på någon onödig tillställning som vi inte behöver nämna... NÅNSIN igen!
Nu har jag iaf alla mina kära låtar tillbaka plus några extra så jag känner mig åter igen hel och fullbordad. Hmmf!
Efter middag och några minuters(!) nörderi framför datan så åkte jag och pappsen ut med bilen. Jag gjorde ett försök till att köra, trots att pappsen säger att jag är grym så känner jag mig fortfarande mycket osäker men jag lär mig mer och mer för varje gång. Jag kan tyvärr inte växla riktigt än utan byta fil eller svänga in i en stackars annan bil men som sagt jag lär mig. Nu på kvällen har jag suttit ett bra tag med Bonniers teori på datan så jag känner mig inte helt värdelös idag och imorgon ska det hjälpas till här hemma.
På Torsdag ska jag träffa Linn och någon kille på en fika.. kanske. Jag får se hur det går. Just nu känner jag mig ganska otaggad men det blir säkert superbra... eller nåt!
På Fredag är det Lisa som står på tur då blir det fika, planering och en massa kramar hoppas jag. Linn har avskedskalas på lördag och Moa ska snart ha fest i Gävle så det är en del att prata om och planera helt enkelt. Sen är det ju alltid kul att träffas och snacka skit för det är ju det vi är bäst på egentligen.

Nu sitter jag i mitt rum och bara väntar på att huset ska flyga iväg. Jag var tvungen att stänga igen fönstret för det blåste upp och välte hela dataskärmen! Det är världens storm ute och det bara skakar i fönster och dörrar. Det är nästan lite obehagligt att sitta här nere själv men lite mysigt också, det är vid såna här tillfällen men värdesätter att ha ett varmt och förhoppningsvis säkert hus att bo i.


Nej nu ska jag gör lite mer teori för här i cybervärlden var jag inte speciellt populär just idag!

Ba gööörrii? Dricka beeers och hålla käften!! (-JA! Det ska stavas så där!)


Kommentarer
Postat av: drew

Ba göööriii??

2007-01-10 @ 16:43:09
Postat av: cecilia

Dricka beeeeeeers!

2007-01-10 @ 18:15:20
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0