Ballyache!

Just nu vill inte magen vara min vän, han vill trilskad och göra ont därför ska jag försöka göra det här snabbt!

Idag har jag tränat, pluggat teori och beställt fler körlektioner. Jag har även skickat in en ansökan till kustbevakningens utbildning och jag får väl hålla tummarna. Chansen är liten men befintlig så jag kan inte göra annat än och hoppas på att jag blir en av de utvalda aspiranterna.
Imorgon ska jag plugga en massa teori hela dagen och hänga med Sandra som ska söka jobb. Ja, det börjar bli dags nu när hon är 20 och allt. Den gamla, gamla tanten. MOHAHA!
Linn ringde också och nu är det bestämt att hennes avskedsfest blir på Lördag, har ingen tid ännu dock men känns sjukt tragiskt att säga hej då till ännu en kompis. Som tur är så kommer Linda Gisselson hem alldeles snart och då jävlar ska jag dränka henne i kramar.

Nu är det sängen och teoriboken som gäller.
Kyss och Smek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0