fête

Nyligen hemkommen från Lisa där jag tydligen hamnade inatt.
Jag satt på bussen inatt, på väg hem men somnade och fick för mig att jag hade åkt fel så jag gick av in the middle of nowhere.. Ett stort grattis till Cissi som är så jävla blåst!
Jag ringde Lisa och hon skickade efter en taxi, tack älsk, du är verkligen guld värd. Zeb betalade den när jag kom hem till Lisa och jag somnade på en madrass sjukt snabbt.
Hur som helst så var det någon form av fest hemma hos Ida och det var fullt med folk där, trevligt trevligt! Sms har flugit iväg också inatt, jag måste som sagt ha alkolås med tanke på att jag skickade oförståliga sms trots att jag inte var så fruktansvärt borta.
Idag ska jag nog bo i mjukisbrallorna om inte något annat skoj dyker upp.

Nu ska jag vila mitt trötta jag lite.
Puss och Knull!

Kommentarer
Postat av: drew

Knull är bra baby, men dina konstiga språkord fatta rjag inte :P haha

2007-01-20 @ 14:03:32
Postat av: cecilia

franska vettu ;)
rubriken betyder fest

2007-01-20 @ 16:40:48
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0