Fryser..

I absolutly insist on eyojong life!
...synd bara att det inte är lika lätt alla gånger.


Dagen har varit ganska så tråkig så det känns egentligen dumt att ens skriva om den så jag låter bli.
Det jag kan berätta är att jag har fått en lite mörkare nyans på huden igen (hett hett hett) och att jag drömmer konstigare drömmar än vanligt. Jag har förfört ett riktigt badass och jag var med i ett gatukrig som ägde rum i ett lite dyrare villaområde. Sen körde jag bil medan jag satt i knät på en annan också,  jag vet inte om det är sådant man vanligtvis drömmer men minns inte. Just nu så verkar det iaf som jag kommer ihåg alla mina drömmar och alla är verkligen lika wacko!

värm migHa en fortsatt bra tisdags-kväll, jag hoppas ni andra inte är lika ensamna och frussan som en annan jag känner...
Nu ska jag krypa iväg och tycka synd om mig själv ett tag!


Pisk på stjärten!
Keep the wheels of change in motion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0