Helgen närmar sig

Hey hey, hallå!

Jag är så trött och vill egentligen bara krypa ner i min säng och somna om. Om en halvtimme ska jag ta bussen till körskolan och anldedningen till min trötthet är att jag själv har lagt om dygnet.
Jag kan inte sova fören vid 4 på morgonen och då är det svårt att komma upp vid nio. Jag får skylla mig själv men det är jobbigt att vara så här trött när man vet att man ska ut och köra.

Igår var jag iaf ganska så duktig. Jag plockade ner allt julpynt i granarna och vek typ ett ton med tvätt sen åkte jag direkt till SATS och tränade. Jag hann också med att plugga lite teori på kvällen/natten. Annars har den tråkiga dagen inte innehållit något mer spännande men idag ska jag träffa Lisa iaf. Henne satt jag förövrigt hela kvällen och pratade med i telefonen igår. Vi kom fram till att det var när vi träffade varandra som det gick så fel på något sätt med alkoholen men, som sagt, för min del är det över nu och jag menar allvar.
Jag skulle gått på nån slags date imorgon men jag ställde in det eftersom jag varken är redo eller intresserad. Dessutom verkade han jävligt dryg så... Det gick bort.
Imorgon är det fredag och det är ju sjukt skönt, jag har inga planer och hoppas det inte dyker upp några heller för det skulle sitta fint med en lugn hemmakväll framför TV:n.

Pussfest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0