Inget ågren denna helg

Nemen hejsan min kära läsare!
Idag mår jag toppen och helgen har varit sjukt bra.
I fredags var jag och Sandra som sagt ute och shejkade rumpa, vi var först på Candy för att sedan åka vidare till gamla stan och Riddarkällaren tillsammans med Leo och hans gäng. Jag och Sandra kände oss ganska ensamma som de enda blondinerna på stället men musiken va grym och vi dansade non stop.

Igår, lördag, var det ännu roligare. Det var nämligen bartömning på Lilla Venedig på Ekerö så jag träffade massor med välbekanta ansikten och mindre bekanta.
Vi träffade Martin som är känd från filmen "vi var bara pojkar", Linns systers ex som tydligen sett mig och Linn sjunga på en bänk i Alvik, Sandra tungbrottades med Sunken och självklart var det vanliga gänget där också.
Det var en hel del som hände och Sandra fick väldigt mycket uppmärksamhet, var det inte Sunken så var det Martin som kom och smekte oss på näsan eller Jonas som tyckte Sandra och han skulle bo ihop eftersom dom hade likadana tänder. Hon blev överöst med komplimanger av denna unge man. Hon hade fint leende och hon påminde om hans tvbord som var jätte stort och på bordet hade han en liten tv så bänken skulle tydligen vara Sandras tuttar och tv:n rumpan(?). Medan hon blev mycket uppvaktad så fick jag smeknamnet fjällräven, det kändes mycket personligt han erbjöd mig också att sova på soffan medan dom sov i hans säng men jag kände att det inte var helt okey.
En annan lite mindre kul grej som som hände var att någon tydligen la en tablett i min Smirnoff och när det var två klunkar kvar så smakar Olson på min dricka och efter det tar jag den sista klunken. Antingen hade jag tur eller så hade Olson otur men hur som helst så var det han som fick i sig tabletten och fick åka till sjukhus. Lyckligtvis så lyckades han spy upp den och det gick tydligen bra för honom men jag vågar knappt tänka på vad som kunde ha hänt. Det som är ganska otroligt är att jag faktiskt höll i min flaska hela tiden och jag kan verkligen inte förstå vem som kan a lagt i något i den, alla kände ju varandra där liksom.
Hur som helst så hade jag sjukt kul och kvällen eller natten avslutades helt okay också, somnade halv åtta och vaknade vid ett. Tycker lite synd om Andreas som satt ute i kylan och väntade i 40 minuter medan jag åkte runt med bussen genom halva Ekerö eftersom bussen mot Bromma hade fastnat i snön.
Vi hade verkligen otur hela helgen med timingen på buss och tunnelbana, sjukt illa men vi kom ju till vår destination så småningom så man kan ju inte klaga allt för mycket.

Jag vet inte hur det är med Sandra men jag har inte besökts av ågren iaf, känns sjukt skönt att en hel helg gått och det enda som verkligen är sjukt orutti är att jag av misstag tappade telefonen på Riddarkällaren men det var inte p.g.a fylla för jag har varit alldeles lagom HELA HELGEN! Det kanske låter löjligt men jag är faktiskt lite stolt över mig själv. Det här ska nog bli mitt nya jag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

lite ågren över följa eftrer killen ;P hahaha

2007-01-28 @ 14:41:08
Postat av: em

men sandraaaa! jaha så jag missade dig/er i helgen alltså? jag som trodde det bara skulle vara en massa a-lagare där på lördagen :(
SMACK!

2007-01-29 @ 14:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0