inställt

Ja, mina lektioner är inställda både den här veckan och nästa så det är bara att ta tag i det här och köra så mycket som möjligt hemma och plugga på teorin. Det är mycket körkort nu känner jag men nu är det bestämt att jag ska ha det åtminstone till våren. Sen ska flickorna åka på roadtrip i sommar, det har jag och Lisa bestämt och det finns inget ni kan säga eller göra åt saken.

Nu ska jag plugga lite innan bussen går in mot stan och min älsk Lisilale!

Update:

Jag mötte Lisilale i Alvik istället på ett mysigt cafe där lite längre bort än Coffehouse by George. Det var mest mys och vi kom på att vi ska göra en rolig resa i Juni och vi får se hur det slutar helt enkelt. Kul ska de bli iaf!

KYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0