Jag är inte sur, jag är förbannad!!

Nemen hejsan mina trogna läsare!
Vad händer i min lilla värld just nu då? Jadu, jag håller fortfarande på och pluggar till körkortet och spenderar många lediga timmar till det. Jag önskar dock att jag kunde få komma ut och köra lite så jag lär mig men nu har min lärare varit sjuk ett tag så jag få ta och börja tjata på pappa. Om jag har jag tur kanske jag kan få en till lärare också som är villig att köra ofta och jag tror jag kan lära mig mycket med honom. Chaplin är det då såklart jag pratar om, en lustig man som heter Freddie egentligen men har en gångsstil precis som Charlie Chaplin, därav smeknamnet. Honom och Olson var jag ute på äventyr med inatt också, de kom hit eftersom jag var tvungen att fylla i uppgifterna till körkortstillståndet och då bjöd dom samtidigt med mig på en fika i Brommaplan. Efter kaffedrickande och lite bus så erbjöd sig snälla Chaplin att kolla upp vart det var jag skulle jobba imorgon så jag slipper gå vilse och det var mycket uppskattat. Tulegatan 53, förskolan Skålen, nu vet jag vart jag ska och jag slipper gå runt i stan som någon form av förvirrad människa och sedan till slut irra runt som en skållad iller p.g.a stress. Nej, det slipper jag nu eftersom jag har så bra människor i mitt liv.
På tal om bra människor så fyller Olson år idag, han bli hela 21 år gammal. Grattis gubben hoppas du får en toppen dag och att du ändrar dig angående festen. Klart du ska ha kalas, det har du ju alltid haft, du förtjänar och behöver att bli lite ompysslad dessutom.



Idag så skulle jag gå upp i  tid var tanken så jag kunde göra några pärmar den sista lediga dagen den här veckan men pappsen glömde väcka mig så jag vaknade inte fören ett. Det kanske inte är så konsigt när jag somnade vid 4 iofs men jag tänker bara på hur jobbigt det kommer vara att somna inatt och ännu värre att gå upp imorgon bitti. Men, jag har ingen annan att skylla än mig själv. Jag får försöka ta mig i kragen och plugga på någon timme här hemma innan jag solar så jag gör någon nytta idag iaf. Eller jag var iofs och tränade idag så lite hurtig har jag varit. Sprang i en halvtimme och avslutade med rumpa och mage. Medan jag gick på bandet blev jag skrämd halvt till döds när en viss människa kom bakifrån och petade mig i sidan. Jag ska vara glad att jag inte sprang just då, istället för den lilla reaktionen jag fick i det här fallet hade jag antagligen ramlat och slagit mig, för att inte tala om hur mycket jag hade gjort bort mig. Röta får man väl säga!

Annars har kvällen varit ganska lugn, fick några mindre vredesutbrott på några små människor men inget som betyder speciellt mycket. Det finns ju en människa som låter telefonerna gå varma här hemma och som är lite väl besatt av min syster fortfarande. Han borde ta och lugna ner sig och inse att det är i stort sett slut men det kommer han aldrig acceptera så snart lägger jag av luren för det här börjar gå över styr gott folk.
En annan människa tycker om att provicera, men då får hon göra det. Det är bara sig själv hon skämmer ut. Det sorgliga är att hon tror att hon har koll men hon har ingen aning. 
- Du har rätt det är synd om dig men inte på det sättet du tror!
Stackars, stackars dig!

Kyss & Smek <3


Kommentarer
Postat av: drew

kyss och smek våran älsklingslek ;P

2007-01-17 @ 00:35:06
Postat av: cecilia

Jadå, kör bara!

2007-01-17 @ 10:17:35
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0