Mer alkohol till folket, mindre till Cissi

Vet ni vad mina vänner. Jag mår så sjukt dåligt just nu.
Jag drack på tok för mycket igår. Alltså verkligen alldeles för mycket, folk blir sårade jag är typ trasig och luckorna är stora och många.
Jag börjar se det här som ett problem och det gör även nära och kära här hemma i Hässelby också så nu får de vara nog. Jag ska sätta en kompis på varenda fest  jag går på som får berätta för mig när jag inte ska ta mer dricka. Om detta inte fungerar då är det över. Ingen mer alkohol till mig! Varje gång jag blir så full så blir ju allt bara fel och jag får leva med ångesten veckor efter!

Det är dags att vakna upp och vägra vara fullast!
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0