Mixed feelings

Tjenixen!
För lite mer än en timme sen så sa jag hej då till Lisilale som varit här och satt ihop presenten till Moa. Det var lite kämpigt men vi fick till det till slut och jag hoppas att Mosan tycker om resultatet.

Jaha, nu är Gissela på väg hem och kommer vara i här i Sverige och Stockholm imorgon. Det kommer bli galet att träffa henne på Fredag... äntligen! Nu har hon varit borta alldeles för länge från oss och vi behöver henne här hemma hos oss, vår alldeles egna jordgubbs-Linda <3 .
Imorgon är väl både glada och ledsna miner från min sida. Slipper jag vara ensammen så kommer det förhoppningsvis gå bra för lilla känsliga mig men det kommer nog absolut inte kännas helt okey.
Hur som helst, körlektionen idag blev inställd eftersom läraren var tvungen att vabba igen men imorgon ska jag köra, dessvärre tror jag att jag måste ställa in körlektionen på Fredag eftersom Olson fått för sig att han ska åka tidigt på morgonen av någon anledning. Aja, jag håller bara med, det är det jag blivit tillsagd och det spar både tid och energi. Tyvärr känns det som det går mer bakåt än framåt med det här körkortet men jag har ju ingen annan att skylla än mig själv isf så det är bara att jag skärper till mig och tar tag i det här en gång för alla!

Jag har missat OC idag också, och det suger verkligen! Jag är väldigt upprörd över detta och jag MÅSTE hem och se reprisen på Lördag annars dör jag!
Pisk och snusk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0