Salut!

Idag har jag äntligen fått jobba lite, nu på ännu ett nytt dagis. Massa charmiga små snorungar som vanligt och trevliga medarbetare. Jag trivdes bra även på detta ställe, inte lika bra som på Trandansen men det å andra sidan går inte heller att jämföra med tanke på att det är två helt olika dagis på så många sätt. Men många namn har jag redam lärt mig, åtminstone på de mindre barnen så jag är ganska duktig.
Imorgon är det upp med tuppen som gäller, jag börjar nämligen nio och ska hinna fixa iordning mig och som sagt så ligger dagiset i stan så det är ju en lite bit att åka och sen en liten promenix också.

Ikväll börjar OC igen och det är lycka på hög nivå och dessutom har vi fått hem en massa filmer som jag är galet sugen på. Det var titlar som Offside, The Guardian, Talladega Nights, Over the Hedge och Barn Yard. Så det kan bli många filmkvällar, det passar bra till helgen som ser ut att bli lugn... IGEN! Men får se, Leo kanske skulle ut och jag kanske hänger med honom, annars, som sagt, chill.

Avoir


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0