Shopping, Syster, Saknad, Sommar

Hey hey hallå! En ny måndag - en ny vecka, detta innebär naturligtvis nya planer och nya äventyr.
Min Måndag började väl lite sådär. Morgonen spenderades på toaletten eftersom min urinväg inte fungerade riktigt som den skulle och p.g.a detta missade jag min körlektion. Efter två paket juice och lite sömn så mådde jag bättre och tog jag första bästa buss till Vällingby för att shoppa lite innan körkolan öppnade. Jag hittade en ursöt topp (från barnavdelningen!!) för 49 svenska dinarer, ett riktigt fynd, en brun skinnväska och en matchande neccessär. Japp en massa onödigt tjaffs som gjorde mig mycket mycket lyckligare.
Efter en massa plugg i pärmarna på körkskolan kom pappsen och plockade upp mig, han skulle göra några snabba ärenden sen fick jag äntligen komma hem igen.
Lite efter femtiden kom min älskade Lisilale för att klippa och färga mammas hår och umgås lite med mig. Vi passade på att prata skit och planera presenter till Moa som fyller gammalt snart. Vi kom fram till att jag måste införskaffa lite grejor så vi kan sätta oss ner på Onsdag och klippa och klistra. Det där blir nog kanon ska ni se..
Vi blir ett ganska stort gäng som åker upp till Gävle nu på Fredag och kalasar, hur vi ska få plats och hur jag ska ta mig hem på Lördag är fortfarande väldigt oklart men det är sådant som ordnar sig i sinom tid får vi hoppas. Sandra ska förhoppningsvis också fälja med och när Olson fick höra det så blev det ju blandade känslor, först blev han glad, sen blev han arg för hon hade sagt att hon skulle slå honom men sen ändrade han sig igen och tyckte det skulle bli skoj så vi får det hur det där slutar.

Planerna för veckan, sammanfattat.
Tisdag: Shoppa lite smått & gott och plugga (& Ringa ngr samtal).
Onsdag: Körlektion, träna och Klippa & klista ihop present med Lisa, OC på kvällen (får inte missa)
Torsdag: Körlektion, må sjukt dåligt (1:a feb.), Linda kommer hem,
Fredag: Körlektion, det bär av till Gävle och FEST!
Lördag: Försöka ta mig hem illamående och jävlig och hoppas på något bra
Söndag: Gå och sova i tid (dags att börja jobba igen).

Min äldre lillasyster har inte dykt upp ännu och hon har varit borta sen i Fredags, eller borta och borta vi vet ju vart hon är (tyvärr) och vart hon inte har varit. Det är lite skrämmande för det känns verkligen inte som jag känner henne men samtidigt, med risk att låta elak, skönt att det för en gångs skull är lite lugnt i det här huset. Lajzan är jävligt energisk och tar samtidigt mycket energi från den här familjen.
Hon var på möte härom veckan där lärarna förklarade för henne att om hon inte har väldigt hög närvaro framöver så drar dom inte studiebidraget helt och då tror man ju att hon ska börja gå men icke. Idag var hon inte i skolan utan hon tyckte det var bättre att hänga hemma hos Emil. Men men, hennes jävla prioriteringar är ju så felknullade och det är bara henne det kommer drabba i slutändan. Det finns inget jag kan göra längre, hon lyssnar inte på någon i familjen och det är ju trisst men det går förhoppningsvis över. Hoppas hon kommer hem medan man känner igen henne... eller nåt! Hon har ju iaf inte svarat i telefonen och det har inte Emil heller så..! Saknar dagarna då hon var med Leo, men dom är nog över för all framtid. Vi får väl hoppas det för stackars Leos skull, som blir sårad om och om igen.

lajzan
När är det din tur att växa upp?

 Linn i AuHur som helst så verkar Linn ha det jävligt bra i Australien iaf men jag saknar henne som ett as så hon får ju gärna ta och komma hem.
Men men.. det är bara några veckor kvar, människorna avlöser varandra här hemma just nu känns det som. När den ena kommer hem då åker nästa.

Men men jag saknar och kommer saknar er allihopa och står hemma med öppna armar när ni alla kommer hem!



längtar till sommaren

Saknar sommaren & värmen
värme-sol-bad-sandstrand-hot dog wakeboard-jordgubbar-glass-brunbrända kroppar-roadtrip-blidö-kärlek-heta pojkar fest-goda drinkar-båt-wärdshuset-havet små öar-fiskar-blåbärspaj-grädde-bikini drinkar-studsmatta-kubb-femkamp västerås-solkräm-vattenkrig ...



Massa kärlek till sommaren och alla mina sötnosar, älskisar och hetingar.
Ni vet att ni älskar mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0