Sick and tired

Jag kunde ju inte direkt sova inatt så jag är måttligt trött så här innan jag ska till jobbet!
Men men... det är bara att bita ihop...

Bye!

Update 18.35
Nu är jag nyhemkommen från jobbet och är på lite gladare idag än igår. Det beror nog mest på att det snart är helg och då får jag äntligen sova igen och sömn är något man verkligen lär sig uppskatta när man går upp tidigt på vardagsmornar. Jag förstår inte hur jag orkade när jag gick i skolan men det är ju bara att vänja sig för så kommer det ju vara sen inom en snar framtid förhoppningsvis. När man var ledig så tyckte man ju att sömn var fruktansvärt överskattat men nu tänker man som sagt annorlunda.
Jag kollade iaf precis på en hemmavideo som Munsöpacket har gjort och den är ganska obeskrivlig. Jag tycker ni kan kolla på den själva och avgöra. Det är någon form av musikvideo och låten heter  Vi var bara pojkar. Klicka på titeln och njut av härligheterna, bokstavligen talat. Visst är det kul när folk bjuder på sig själva och bara för att vara lite extra snälla så ska jag berätta att pojkarnas namn är Andreas, Anders och Martin.

Idag, ikväll, nu ska jag borsta tänderna, ta mig en dusch och plugga sen är det hopp i säng. Imorgon är det sista dagen på jobbet och det betyder att jag får sova på fredag. Blir det som jag vill kommer jag dock ändå inte sova eftersom jag skulle vilja åka och göra lite pärmar innan mamma slutar och vi ska åka och träna, antingen det eller följa med mammsen till dagis men vi får se hur det blir. Sängen kanske håller fast mig och vägrar låta mig gå och då finns det ju inte så mycket jag kan göra åt saken liksom.

Men kyss och smek mina älskade läsare!
Ni vet att ni älskar mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0