Snö!

Nu är det massor med snö ute och helgen har kommit och gått.
Gårdagen var nästan överdrivet lugn, jag var hemma hela kvällen och gick runt som i dvala. Jag var i åkis en stund med mamma och pappa och efter maten så försvann hela familjen så jag blev ensam. Jag var så rastlös att jag gick fram och tillbaka i huset, städade rummet och pratade med Olson som jobbade. Senare på natten kom familjen hem och vid den tiden hade det kommit så mycket snö så jag släpade ut systrarna för att leka lite. Det hade snöat hela dagen och de hade inte hunnit ploga bort det ännu så vi skrev saker och påbörjade en snögubbe.
När klockan närmade sig ett så gick vi in från kylan alldeles dyngsura och jag fick sms. Ännu en natt med sällskap tänkte jag och blev lycklig. Det är alltid uppskattat att få sällskap på nätterna för det är ju aldrig kul att sova ensam... Ja, det lät ju överdrivet rimligt?

Idag spenderade vi tiden framför filmer och jag har fått en jävla massa blåmärken på kroppen i vanlig ordning. TACK!! Men annars mår jag bra och imorgon ska jag upp och jobba så jag borde egentligen gå och lägga mig nu. Tyvärr om jag känner mig själv rätt tyvärr så kommer jag antagligen inte somna än på ett tag men jag ska nog sätta på en film och försöka iaf för här blir inga barn gjorda.

Ha det bäst nu alla glada.
Adios!


Kommentarer
Postat av: drew

Tja snygging ;P

2007-01-23 @ 12:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0