Sömnlösa nätter men helgen närmar sig

Gissa om jag försov mig lite imorse. Det är svårt att gå upp när man är ute hela natten och sen när man väl går och lägger sig så kan man liksom inte somna på mer än en timme. Det finns ju en gräns för hur trött man ka vara liksom. Jag kom som tur va bara en halvtimme försent när jag sov en timme längre än tänkt så det var bra jobbat.
Dagen har varit ganska lugn och barnen har varit relativt snälla mot mig så jag är nöjd med min sista dag på Skålen men kommer såklart sakna dom små liven.

Imorgon är jag ledig och då är det i princip helg igen. Det går snabbt ändå tycker jag.
Jag ska väl försöka komma upp i tid imorgon och göra lite pärmar på bilskolan för att vara lite småhurtig och sen fortsätta i den banan och träna med mammsen. Jag fick reda på att jag tydligen hade ett par tusen på kontot så ynnar nog mig själv och mamma en solning också.
På kvällen så kommer antagligen min bror med en annan mor, Leo, hit och dricker whiskey med pappsen så jag joinar väl dom antar jag om inte Linda sätter på kopplet på stackarn vill säga.
Lördagen är inte helt bestämd men har lite planer på att gå på en bartömning och träffa en massa roligt folk, men som sagt inget bestämt och jag har ju som sagt lovat att jag ska börja ta det lugnt nu och det brukar aldrig bli bra när man har både pengar och en massa generösa vänner.
 You know you love me!


Update 23.52
Morgondagen blev lite annorlunda. Det blir en heldag med Sandra istället och som avslut ska vi ut på krogen.
Efter träning och solning ska vi shoppa lite i Vällingby för att sedan dra oss vidare hem till Sandra. Där ska vi göra ansiktsmasker och käka och dricka gott sen drar vi in till stan.
Det är sjukt skönt att gå ut med någon från Hässelby för en gångs skull för då är man säker på att man kommer hem välbehållen och det är lycka för fler människor än mig själv...

sandrew
Sandrew när hon mår som bäst <3

Nej nu ska jag sova faktiskt.
Bli på alerten med lite smisk på stjärten! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0