berg och dal -bana

Glad - Ledsen - Bra - Dåligt - Kul - Tråkigt

En sak är iaf säker, det är inte lätt när det är svårt.
Man hinner fundera en hel del här ute på landet, speciellt när vädret är kasst och det enda man kan göra är i princip att sitta och kolla in i väggen.
De flesta av mina vänner har verkligen everything figured out, det har inte jag. Jag vet aldrig vad jag ska svara när folk frågar vad jag gör eller ska göra. Jag vet nämligen inte om jag vill plugga, jobba eller åka utomlands som au pair.
Jag nöjer mig alltid med livet som jag har för det har alltid löst sig på alla sätt men jag börjar inse att man inte kan leva så längre, jag kan inte leva som en bortskämd snorunge som bara sitter på rumpan och pekar...

Nej, söka jobb ska jag göra så fort jag kommer hem. Överallt om så krävs!
Cecilia Arnblom ska ta tag i sitt liv, hör och häpna.

Usch nu blev jag deprimerad.. blä!
Imorgon hoppas jag på kanonväder så jag kan sola, bada och åka båt men framförallt så jag får vara grym på wakeboarden. Yeah!

Ge mig sol nu!
/copine avec qui on fait l'amour de temps en temps

Sol - Regn - Kär - Ensam - Nöjd - Längtar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0