Dagen innan

Ska börja med att berätta att jag skrev fel innan, det är vänster mot Furusund och inte höger som det stod innan men jag har ändrat det nu.

Nu vet ni det iaf, hoppas alla åker rätt!
Nu på morgonen har jag och farsgubben vart i Norrtälje för att slänga skräp ur mercan och sen handlade vi träskivor till sängarna i gäststugan så man slipper ramla igenom. Jag fick köra pappas vito också, det var sjukt kul och... stort!
Det är en del att fixa innan imorgon och sängplatserna är lite si och så fortfarande men det löser sig förhoppningsvis. Jag själv har gett bort min säng så jag ska nog sova i pappsens bil, mm mysigt!



Ikväll kommer Linda, Jonta och Olson hit så vi får iaf lite sällskap och imorgon bitti tar vi 10-färjan till Norrtälje för natt kolla på bilar.
Nu ska jag och Linda åka till Norrtälje för vi har så jävla tråkigt.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Palina

Hej, jag rensar garderoben. Vill du kolla?

2007-07-13 @ 12:27:59
URL: http://pralina.blogg.se
Postat av: Nemesis

Hej! Hur mycket kostade ditt körkort totalt med intensivkurser och allt? Funderar också på att åka till Mora. Nåt du rekomenderar?

2007-07-14 @ 19:13:46
Postat av: cecilia

jag rekommenderar det absolut men kan inte svara på hur mkt de kostade

2007-07-15 @ 16:02:07
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0