Damné

Yo, vaknade upp på Blidö imorse av att pappsen banka på stugdörren. Det var bara att hasa sig upp och klä på sig för Norrtälje väntade.
I Norrtälje shoppades det första hjälpen-kit, en tjol till min brännskadade mamma som hällde te över benet imorse och lilla jag beställde tid att fixa naglarna på Onsdag efter att jag vart hemma en snabbis.

Jag hoppas och håller alla fingrar och tår på att det det blir fint väder snart för skitregnet gör att jag blir på dålgt humör och det avskyr jag verkligen. Jag är inte den som blir grinig lätt men efter att kommit hit och varit totalt rastlös och inte kunnat vara ute och dessutom inte ha ett enda rent plagg att sätta på mig så kan jag lova att jag vart grinig och typ skrikit på de flesta i min familj.
Min snorunge till lillesyster har retat gallfeber på mig och ibland vill jag bara slå henne i skann så hon däckar bara för att få tyst på henne.

Men nu ska vi rycka upp oss, mamma tvättar för fullt här på landet och vädret ska bli bättre.
Weeij!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken av lillesystrarna?

2007-07-10 @ 13:36:42
Postat av: cecilia

Lajzan , Malin är hemma med en kompis

2007-07-10 @ 13:39:39
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: Anonym

okiedokie

2007-07-11 @ 00:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0