Fittväder

Nu är jag nöjd igen, mina naglar är nyfixade och jag fick en blomma för 25 kr också, mycket vackert! Vädret är det dock ingen ändring på så här sitter jag dag ut och dag in i stugan och bara hänger. Var visserligen i Norrtälje en sväng idag och körde nästan ihjäl både mig och syrran men vi klarade oss lyckligtvis.
Det märks att man tagit körkortet i Mora där det bara finns en rondell och ett rödljus iaf men man lär sig ju hela tiden... hopefully!



Imorgon ska vädret vara kasst igen men det ska tydligen bli bättre till helgen så jag ska försöka hålla mig kvar här om inget sjukt kul händer där hemma. In that case, let me know!

Jag är typ öm lite här och var i kroppen och mamma tror det beror på hur jag käkar p-piller men jag vet inte. Hoppas det går över snart iaf, känner mig som en sumobrottare.. Attraktivt!!

Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0