Minigolfing

Hej hopp! Nu sitter jag och väntar in timmarna lite smått tillsammans med Olson i luren. Han ska jobba natt och sen åka i princip direkt hem och packa och sen vidare via Hässelby och Lövsta för att hämta mig och öl vidare till Västerås.

Nu på kvällen har jag spelat minigolf med Madde och hennes vänner, jag kom trea av fem så var iaf inte sämst!
Allt är packat och klart inför imorgon, eller senare idag så det är bara att sätta sig i bilen och brumma iväg i princip. Anledningen till att jag är uppe är att jag lovat Olson att göra honom sällskap i telefonen nu när han jobbar, klart man ställer upp liksom men det börjar bli lite jobbigt för ögonlocken känns tunga men sysselsätter mig genom att sitta här och smyga omkring lite i huset...

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0