Möblering, städning ändå rastlös

Jag har städat hela dagen, mitt rum ser annorlunda ut igen. Jag har tagit ut min stora klumpiga tv och tagit Malins lilla sen tagit bort tv bordet och flyttat runt spegel och fotölj samt en lampa så nu är det mycket bättre där inne.

Tvättmaskinen går för fulla muggar och det är först nu som jag börjar slappna av lite och funderar på att ta en lång och skön dusch. Jag börjar bli riktigt rastlös också och Sandrew är ju inte hemma. Det suger ju verkligen!
Vi får se vad som händer ikväll, imorgon ska jag iaf ut på stan och shoppa lite och på systemet för första gången, weeij! Ska nämligen shoppa vin eftersom jag ska hem till Lisa på kvällen och mysa med henne och Öhman.
På Onsdag åker jag kanske tillbaka till Blidö om vädret tar sig, vill åka massa med mer båt och är dessutom bjuden på fest hemma hos Nina på Lördag, det kan man väl inte missa.

Back to work!
Piss och kräm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0