Shopping gone bad

Hej hopp! Vaknade på sjukt dåligt humör imorse och det har väl gått över någorlunda nu när jag fått lite mat i magen men shoppingen som jag trodde skulle hjälpa hade ingen effekt alls på mitt humör.
Jag hade fått massa presentkort så jag tänkte shoppa loss lite men Cervera och Kicks fanns inte längre i Vällingby och Guldfynd hade inget jag ville ha så det enda jag fick med mig hem var en "hand". Det är alltså en hans som man hänger smycken på, det behövdes verkligen!

Jag är inte heller oskuld på systembolaget längre, jag var och köpte två flaskor vin till ikväll och Lisa hade skrämt upp mig och sagt att man skulle vara värsta nervös vilket jag hade svårt att tänka mig och ska jag vara ärlig så tyckte jag inte alls det var läskigt. Piece of cake, med risk för att låta lite dryg.
Anyway, det är alltså till Lisa jag beger mig ikväll och spenderar natten. Vi ska dricka vin och mysa, jag hämtar henne klockan nio på hennes jobb.

Planerna för Blidö är ändrade också, jag ska INTE åka tillbaka imorgon för familjen kommer hem eftersom Malin ska med en kompis till Öland på Fredag. Mammsen behövde tydligen åka hem och tvätta hennes kläder.

Nej nu ska jag kissa.
Ha de!

Updatering 20:06

Nu gott folk ska jag åka och hämta Linda vid Brommaplan sen vidare och hämta Lisa på jobbet sen dricka vin.



Tror jag verkligen behöver det här just nu, känner mig jättenere :( .
För lite av det goda kanske, vem vet!? -Det är tur att jag har min vän, Sven.

Puss och Porr!

Kommentarer
Postat av: em

grattis kicki till oskulden! ;)
Har också två händer, dom är kanon fina att hänga halsband på!

2007-07-24 @ 15:07:05
URL: http://schemilia.blogg.se
Postat av: cecilia

Spanks darl!
så pass , tufft jag är samma lika som em ;)

2007-07-24 @ 15:08:35
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: drew

ÅÅÅH då kanske jag lyckas få spendera lite tid med dig baby???????? *blink blink*

2007-07-24 @ 16:32:20
Postat av: cecilia

ja men vässt! .. jag vill gå på bio någon dag igen :) vem/vilka är på ? <3

2007-07-24 @ 17:00:16
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: Anonym

öland <333333

2007-07-24 @ 17:31:02
Postat av: cecilia

Öland?? ..

2007-07-24 @ 18:42:39
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: drew

jag är på men kan bara sena bio slutar halv åtta torsdag fredag lördag..

2007-07-25 @ 10:46:01
Postat av: cecilia

okaaay =)

2007-07-25 @ 23:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0