Sunny day

Fy tusan vilket underbart väder. Jag ska spender denna dag på tomten i en solstol.
Vi får se om jag åker tillbaka till Blidö sent ikväll eller imorgon bitti.


Sunny kisses!


Update 18:00

Nu har jag bestämt mig för att åka tidigt imorgon bitti istället för ikväll, dels för att jag inte orkar åka en massa bil på min födelsedag och sen är det skönt att slippa bråka med syster yster. Ju mer vi umgås, ju mer bråkar vi så...
Men imorgon åker jag som sagt och då kommer även mormor och morfar för att säga grattis, senare i veckan kanske Kimpa kommer med barnen och även Tessan eventuellt. Sen får man väl se om det dyker upp några fler.

me and hagenIdag har jag träffat Andreas ett tag och det var mysigt. Han har haft det superbra och bott i värsta lyxvillan bl.a och lekt en massa öl-lekar. Helt galet! Lite avis är man väl då, sjukt fina kläder hade det shoppats också.. Morr! Men välkommen hem och tack för presenten!...



Nu ska jag fortsätta städa och njuta av att vara lite äldre och lite bättre ;).
Chosan!


Kommentarer
Postat av: emilia

vad snabb du var på att uppdatera :) ingen oro, men så du vet vilka som gett iaf.

2007-07-16 @ 14:03:29
Postat av: cecilia

rätt ska vara rätt

2007-07-16 @ 17:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0