Svenska Sommar på Blidö

Solen skiner för tillfället så mitt humör är betydligt mycket bättre. Nu har även kläder blivit tvättade och jag har fått höra Olsons härliga stämma och blivit påmind om festen på Lördag så jag är sjukt peppad.
Ikväll åker jag iaf hem för att fixa en massa som jag inte orkar stressa med imorgon, sen är det bara att gå upp med tuppen för att gasa iväg och kolla efter ngt att ha på sig på festen och sen vidare till Norrtälje och Blidö.

Idag ska vi käka gott och bara mysa innan jag åker hem, räkpaj till lunch och sen grillad kyckling till middag, sjukt gosigt.

image654

Ha det bäst nu allihopa!
Heippa!

Update 15:33


Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Efter lunchen så var Linda grinig så vi bråkade och tjaffsade och jag blev förbannad så nu har jag bestämt mig för att ta fyra-färjan hem. Då åker jag ut mot ekerö och hälsa på Lisa innan jag sen beger mig hemåt. Det ska bli skönt att sova i mitt rum och i min säng och bara få vara.

På så dåligt humör som jag vart på de senaste dagarna tror jag aldrig jag varit men det ska bli ändring på det NU!
Pisk på stjärten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0