Utgång

Shopping - Minigolf - Anchor!


Jag kom hem så sent som igår efter en trevlig tripp i Norrtäljes fina butiker och affärer. Vi har nu skaffat färg, mattor och annat skoj. Det saknas fortfarande en och annan sak men det ska vi försöka lösa så snart som möjligt. Vi lämnade Blidö och de andra flickorna i familjen och körde hela vägen hem till Hässelby. Hemma tog jag en dusch och fixade iordning mig och snart var det dags att dra igen. Minigolf var det som väntade, tjejorna mot killarna. Alltså jag, Maddox och Zandy mot Jonta och Olson. Ja, tjejorna förlorade och allt som allt kom jag och Olson på en delad sista-plats och Jonta vann så jag och Olson ska tydligen bjuda på öl...
Anyway på vägen hem bestämdes det att jag och Maddox skulle dra ut påimage609 kvällen så vi parkade bilen hemma och drog vidare på en gång. Vi fick skjuts till tuben av Ekis och sen var vi på väg.
Eftersom Madde var fast besluten om att vi skulle göra något skoj så bestämde hon att vi skulle ha regler som vi skulle följa och utföra under kvällen och jag var självklart på.
-Under varje Metallica-låt som spelades skulle vi hålla oss på näsan med pekingret.
-När någon hälsade skulle vi niga
-Vi skulle gå baklänges på alla övergångsställen
-Varje gång vi såg någon med keps eller hatt skulle vi säga prosit
-Nämde vi något som hade med alkohol att göra så skulle vi snurra ett varv på stället.
Ni kan ju tänka er hur det såg ut varje gång vi skulle beställa öl och började snurra, ja det var lite märkligt men det var sjukt kul. På The Anchor blev det en hel del öl och ganska skön musik och jag hade det faktiskt skoj, tro det eller ej...
Hur vi skulle ta oss hem senare var väldigt oklart, först var det sagt att vi skulle åka med vakterna men det sket sig tydligen så till slut åkte vi med killarna som vi var där med.
När jag väl kommer hem så märker jag att jag inte har med mig några nycklar så jag ringer hem, plingar på, ringer pappa, ringer Linda men ingen svarar så jag lägger mig helt enkelt på en madrass på tomten och sover ett tag tills pappa gick upp och jag kunde gå in och lägga mig i min säng.
När jag vaknade på förmiddagen hade jag ett antal sms och missade samtal och har självklart minneslucka från den större delen av natten. Och JA, alkolås på mobilen är fortfarande något som borde bli aktuellt. Ångest!

Just det, Andreas skriver resedagbok igen också nu när han är i USA så man kan få avundas lite extra mycket så här när man är hemma i trissta gråa Sverige! »


Nu ska jag snart åka iväg och sola, för baksmällan har försvunnit, sen hem och ta en sjukt skön och efterlängtad dusch.
Prosit på er!


Updatering 22:25

Hej hej hallå igen! Nu har jag solat och duschat så jag luktar inte skunk längre, wihoo! Snart kommer min älskade Lisilale hit och jag har precis ställt in glas i vitrinskåpet så nu börjar det hända grejor. Lite tjaffs med pappsen och hämtning av lillesyster har hunnits med också, tjo vad det var livat!
Imorgon är det packning som väntar och nu har jah visst sagt mer än jag borde också, Löken kände att han inte skulle orka köra hem på Söndag så han bad lilla söta mig göra det och vi får se hur det går med den saken, förhoppningsvis överlever vi.
Maddox har fått för sig att hon ska pimpa min bil också med rosa fluff -till en drömmare på rosa moln!

Som avslut på detta inlägg och kväll så tänkte jag roa er lite med en musikvideo.



Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Maddox

haha Inga is the shit, visste väl att du skulle digga den. Lätt att den ska med till V-ås! Tack för igår babycakes! Nästa gång blir det cowboys & karaoke. Prosit.

2007-07-03 @ 23:44:02
Postat av: cecilia

yeah, min nya idol actually ;)
Prosit baby!

2007-07-04 @ 12:08:50
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: Anonym

inga? driver du? förbannade fjortis. väx upp för fasiken

2007-07-04 @ 17:24:38
Postat av: cecilia

Haha, bittra människa. Gå och dö!
Ta saker med en nypa salt annars kommer du dö i förtid av utmattning.

2007-07-04 @ 19:38:01
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0