Västerås - Power Big Meet

En bild säger mer än tusen ord men jag hade bara bilder från Torsdag och Fredag så det blir svårt att förklara hur den här helgen sett ut men jag ska försöka förklara.

image639I Torsdags klockan ca sju på morgonen var det uppstigning efter att Olle rinde och väckte mig. Vi åkte olaglig Blazer till Västerås och Jonta var chaufför. Jag sov hela vägen och när vi kom dit hade våra vänner som var där precis börjat vakna upp.
När folket hade vaknat upp och fixat lite så drog vi till marknaden medan vädret fortfarande var bra,  trots att det blåste massor så gick vi igenom hela marknaden. Jag och Jaquline, Jockes flicka, fick sjukt ont i fötterna men vi kämpade ändå. Det fanns både det ena och det andra och det var sjukt kul och vi var alla taggade för Västerås.
Jag var vaken hela den Torsdagen och minns i princip ingenting av kvällen/natten. Jag har ingen direkt koll på när Torsdagsnatten tog slut och Fredagen började men det droppade in fler och fler och jag spenderade hela Fredagen med Anders och hans gäng eller med Jacke. Vi cruisade på kvällen i Jockes ombyggda van som ni kan se på bilderna längre ner. Den är mattsvart och låg med texten "Raggarmunkar med fläsk" skrivet på sidan. 
På natten till Lördag letade vi mest sovplatsen men det slutade med att jag, Anders, Patric, Yngve och Linden sov i Anders Citroen, Berlingo.
På Lördagen var det bara att hålla sig undan dock, den dagen spenderades mest genom att försöka överleva baksmällan och hitta saker att göra, jag kände mig som en zombi mest och gjorde inte alls mycket under dagen och på kvällen spöregnade det och senare på natten så fick jag ont i magen igen så jag gick och la mig.
Det hände en hel del saker men som sagt minns jag inte så mycket men Anders hamnade i fyllecell, Tommy och Patric fick ligga, jag skadade min tå och blödde Sören, Trucklas grät och Yngve gick omkring naken (bl.a).



Det och mycket mycket mer hände. Nästa gång ska jag ha 20-års skiva och då blir händer det förhoppningsvis också massa skojigheter och jag hoppas de flesta bjudna kan komma, det är redan många som tackat nej :( .

Jag var tvungen att åka till Blidö på en gång när jag kom hem så nu sitter jag här i skärgården och ska snart titta på Den gröna Milen med familjen och imorgon bär det av till Norrtälje och på Onsdag ska vi hem till Hässelby fram och tillbaka annars är jag fast här så om någon vill komma tidigare eller hälsa på så är det bara att höra av sig.

Regniga skärgårdskyssar!

Kommentarer
Postat av: Maddox

Inte ett ord om mina ofantliga skador från v-ås... dåligt baby :P

2007-07-09 @ 13:35:43
Postat av: Anonym

oh my god jag glömde dom .. :( jag är en kass människa!

2007-07-09 @ 16:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0