Back to the archipelago

Hej, idag är denna kicka lite seg. Olson var full och ledsen igår och behövde sällskap så jag ställde upp klockan mitt i natten och kom över och sov på en madrass i hans stinkande lägenhet. Det är nämligen så att det antagligen är mögel i lägenheten så det luktade kattpiss men man vande sig väl så småningom.
På en madrass som sagt, utan kudde eller täcke bara en tunn filt och min tröja under huvudet. Det var ju tur att jag redan hade ont i rygg och nacke innan så det inte blev så mycket värre... ELLER?

Anyway, kom hem imorse vid 8 och efter en si så där två timmars sömn inatt så kände jag att min egna huvudkudde skulle smaka bra så det var där jag hamnade i tre timmar innan jag kände att det var dags att gå ut och steka lite i solen. Jag må ha varit bränd häromdagen men den färgen försvann på en gång så det var bara att fortsätta glassa på.
Nu har jag iaf fått en mer brun nyans åtminstone på mage och ben så får hoppas att med ännu lite mer sol i helgen på landet så håller det sig om det kommer en regning dag.
På tal om landet så är det dit jag beger mig ikväll igen, vid nio tar jag och Lisa min gamla Bettan och kör ut mot Blidö och pappsen som då redan är där. Vi ska förhoppningsvis brumma ner med flakan till vattnet och pimpla lite vin och bara ha det mysigast i hela världen.
Imorgon blir det upp i tid som gäller för att få i båten och sen lägga oss och steka i solen. Förhoppningsvis hinns det med en liten båttur innan Lisa måste hem på Lördag morgon igen. Antingen följer jag med Lisa hem om jag hittar en sängkamrat eller så stannar jag kvar på landet och åker hem med familjen på Söndag.
Vi får se gott folk, vi få se.

Ha bäst nu!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0