Blidömys

Här kommer uppdateringar fran Stockholms underbara skärgård, Blidö för att vara petig...

Jag och syster, Lajzan, tuffade mot NetOnNet imorse, eller på förmiddagen, och jag köpte mig en Sony Ericsson S500i. Den är väldigt fräsch och sjukt stilren, cleant helt enkelt. Jag ska köpa ett minneskort bara så jag kan ha lite mer musik och bilder i den för annars funkar det ju ICKE!
Hur som helst efter det så brummade vi till McDonken för lite svull och sen vidare hit. Visst åkte vi lite vilse men det löste sig överraskande snabbt.
Meningen är väl att Olson ska komma och säga hej men känner jag honom rätt så blir det inte av men jag håller alla tummar och tår. Jag hoppas även på kanonväder så jag får åka lite båt imorgon, det är ju typ därför jag är här...
Idag har vi iaf målat, jag och mina syskon. Jag fick ett av mina vanliga ryck och ville ha ändring i vår stuga så jag bestämde att alla möbler skulle gå i vitt och sen ska vi göra shablomer och göra fina svartvita blommor på möblerna. Jag hoppas det blir bra men å andra sidan är det mesta bättre än hur det är nu.
Det behöver inte vara perfekt heller vi är ju trots allt på landet.



Snart är det dags fär Västerås och Power Big Meet. Sjukt taggad!!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: jocke

när o me vem drar du ner? Kommer ner på lördag morgon iaf, får se om jag blir kvar till söndag men de är ju mycke möjligt.
åh just de här e min bil. bli medlem o rösta en 5a ;-) http://www.garaget.org/?car=32558

2007-06-29 @ 23:32:37
Postat av: cecilia

jag drar nog med olson på torsdag redan :)
trevligt då , en till som jag kan hänga me :p haha!

2007-06-30 @ 00:30:14
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: Maddox

För vi ska vara fullast i västerås! :)

2007-06-30 @ 14:27:47
Postat av: cecilia

haha yes, jujutzu-fylla ;)

2007-06-30 @ 14:52:47
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: öhman

det lutar åt att jag också sticker till v-ås, men jag vet inte hur och när =/ någon som har något förslag?

2007-06-30 @ 18:26:28
URL: http://oehman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0