BORING!

Hejsan! Idag har jag tråkigt.
Hela morgonen har gått åt till att söka massa skitjobb som jag egentligen inte vill ha och nu är jag så rastlös och uttråkad så jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Jag tror jag ska ut på tomten och riva eller något och ikväll blir det nog träna på ett eller annat sätt. Cykla kanske, eller gymma. Möjligtvis både och!

...Nej just det. Lisa kommer hit ikväll och fixar mammsens och mitt hår. Sjysst! Ska man bli snyggast igen då... eller nåt! Skönt ska det bli iaf att slippa se ut som en polsk hora.
Mammsen ska bara köra fintrimm, inge färgning eller något och det tycker jag hon gör rätt i. Hon har så fint hår så det känns onödigt att förstöra det.
På lördag är det hem till Lisa som gäller iaf, middag och sen utgång till trädgården! Det blir sjukt bra.

Förresten så hittade jag alla studentbilder på min mail igen och det var nog veckans lycka.

Många bilder är dock fortfarande borta men med lite tur så är det någon annan som har de sparade på sin dator.

Nu ska jag ta tag i något här hemma. Ha det bäst allesammans.
Btw så är mobilen tyst som en mus, inte helt otippat!
Ciao!

Uppdatering 22:08

Jag var ju megaglad och skulle få håret fixat idag men det blev inställt för min älskling sov inget inatt. Förhoppningsvis får hon ordentligt med sömn nu så hon kan komma pigg och alert imorgon för att ta sig an little miss guldlock (mig).

image577 Jag åkte med mammsen och köpte buskar idag som hon så fint planterade, vi hyrde även film
och köpte naturgodis och kröp ner i soffan för att bli lite småskrämda av vampyrer. Det va en kass film med Jon Bon Jovi men mamma har en lite passion för vampyrfilmer och jag skulle även tippa på att hon inte tycker att artisten slash b-skådisen var helt fel att titta på heller.



(Lite före och efter shots på vår numera presentabla framsida!)

Efter film och mys så tog jag en cykeltur i Hässelbys underbara trakter, det var alldeles lagom temperatur i luften för lite trampa men min kondis är ju kass. Så efter inte en så lång stund så åkte jag hem igen, duschade och gick in på mitt rum med nybäddade lakan, en mysig film och smörjde in mig & målade tånaglarna rosa.

Nu har jag suttit vid bloggen alldeles för länge och lagt in massa bilder som kanske inte är så roliga men det livar upp lite minsann.
Jag la även in bilder på mina söta inköp från Kista igår, en klänning och en topp som båda går i temat marin. Jag är en riktig båtälskare så det passade mig kanoners. Kika på dom i tidigare inlägg.

Mobilen låter igen...
Guten Nacht!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0