Glad Midsommar!

image592Jag hoppas alla söta flickor & pojkar, gubbar & gummor, tikar & hanar.. Ja alla helt enkelt vaknade upp imorse och var på strålande humör i det här råa vädret! Det är ju trots allt Svensk Midsommar med alls sin charm och tradition!
Jag var iaf glad och jag vaknade av att telefonen ringde och mammas ljuva stämma. Klockan var då närmre halv ett och jag fick lite bråttom upp.
Jag somnade som vanligt inte fören vid fem imorse och då måste man ju sova lite längre på dagen annars orkar man helt enkelt inte.
Jag klädde på mig och rusade ner till bussen för att ta en liten vända i Vällingby, jag hittade noll och inget. Jag kommer alltså få gräva upp någon gammal trasa ut garderoben som vanligt.
Skivor har jag bränt också kan man väl säga, jag har sex som ligger och väntar på att få spelas och fler ska det bli.
Fick en genialisk idé av Emilia som sa att jag skulle gå in på Voices hemsida och det har jag minsann gjort och jisses vad med låtar nu har jag minst en hel skiva till.
Hur som haver. Midsommar ska som sagt inte firas på Blidö i år och det är väl lite delade känslor. Jag älskar ju att gå och plocka blommor till midsommarstången och se på när den ställs upp och dessutom lunchen som man går och väntar på hela dagen. Men men... Det är som det är och jag ser verkligen fram emot att spendera denna dag med mina älsklingar på Ekerö. Jag ska verkligen göra mitt bästa att komma i tid idag också, förhoppningsvis lyckas jag med detta och jag slipper sura miner!

Apropå tennis så glömde jag ju berätta att jag köpte en ny bok igår. HAHA!! Det blir bara värre och värre med mina bokval. Denna gången valde jag en som är skriven av ingen mindre Jenna Jameson. Ja en riktigt bra människa! Så den boken somnade jag till imorse och hennes liv verkar ju ha varit lite si och så men jag har inte kommit så långt så vi får se vad som händer med den dunderstorbystade bruden i hennes äventyr.

Jag fick även ett lite skojigt och oväntat samtal igår av en viss Löken (?). Varför kan man ju undra, jo han hade väl tråkigt inte vet jag och han satt och drack bira med Krille. Men jag passar på den...

Nu ska jag bränna vidare ;).
Glad midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0