Gymma, städa, fixa och trixa

Här kommer hurtiga Cissi, tjolahopp tjolahej tjolahoppsansa!

Jag kom precis hem från gymmet, Leo ville ha lite sällskap så han kom och hämtade mig med en hyrd, jävligt skön bil och vi brummade till SATS. Efter ett skönt pass så är jag nu hemma igen.
Innan gymmet fixade jag boende i fittMora som jag ska till på Söndag och har försökt få tag på trafikskolan men det går inge bra för mig.
Nu ska jag först äta något och sen tokstäda mitt rum där tredje världskriget har hållt till, orka vara i mitt rum liksom kan de inte slåss någon annanstans. Men fine, visst!! DUMSKALLAR!

Morsning!

Din fjortisfaktor

Namn: Cecilia
Datum: 2007-06-18
Ålder: 19
Fjortisfaktor: 35.3%


Ehm, jag tror dock inte att det stämmer!
Testa själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0