Härmapor!

Hej hej hallå! Bakis-Cissi sitter vid datorn klockan två en Lördagsnatt som denna...

Tänkte bara berätta för världen att jag tycker det är lite lustigt det där med människor som tycker om att strunta i att använda egna saker i sina bloggar och istället ta saker som någon annan redan skrivit. 
Missförstå mig inte jag tycker om att vara någons idol och förebild men det känns lite nördigt när personen i fråga är en så fruktansvärt förstörd, tråkig stackars människa och om jag ska va riktigt ärlig även en smula konstig. Men men.. jag är glad att jag kan hjälpa de små människorna med lite "inspiration".
Varsågod!

Nu ska jag avsluta den här "bakisdagen", natti natti!

Kommentarer
Postat av: drew

Synd att du gick älskling.. hade du fått lite kosken i dig så hade du också velat sjunga ;P hörs imrorgon innan du leavar!! puss i ljumsken

2007-06-24 @ 02:12:21
Postat av: cecilia

ganska skönt att slippa sitta på tåget bakis faktiskt :) men det va trevligt att jag fick komma iaf baby!

2007-06-24 @ 12:51:44
URL: http://ceciiliaa.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0