Hultsfred?

Hej allesammans! How ya'll doin?
Här har ni en pigg och alert Cecilia som precis fick ett bisarrt förslag; Hultsfred? Japp, det är sant, fick ett sms "Jag blev fett sugen på att dra till hultsfred ikväll eller imorgon. Vill du följa med?". Jag är inte den som bangar liksom men det gjorde lite ont i hjärtat när jag såg priset, men vadå jag hade inte tänkt göra något speciellt i sommar ändå. Eller jo kryssning sen i Augisti men det orkar jag inte tänka på nu anyway.
Får se hur det blir med det här, kommer väl vara hemma till på Lördag när jag ska ut med Lisa men jag tror inte det kan bli annat än grymt bra...


image585
Björn Rosenström - Hultsfredsfestivalen
Vi ska på Hultsfredsfestivalen
Jag ska skrika mig hes och vara full och galen
Älska i leran och på Baja-Majan
ska jag skita ut alla mina bekymmer

Jag ska ut och åka tåg
Vill du följa med mig?
Känner du dig lite låg?
Ska du följa med mig

Dårarna får stanna hemma
Tårarna får stanna hemma
Det brinner I mitt hjärta
Det brinner I min själ

Vi ska på Hultsfredsfestivalen
Jag ska skrika mig hes och vara full och galen
Älska i leran och på Baja-Majan
ska jag skita ut alla mina bekymmer
Sugen på adrenalin?
Jag har lite över
Vill du ha en endorfin?
Jag har fler än jag behöver

Snälla, tjocka konduktören
Kan du öppna upp I fören?
Kan du släppa ut oss
innan vi skämmer ut oss?

Sen när jag kommer hem
Då ska jag tvätta mig
Sen ska jag sätta mig
på en stol

I 360 dar
ska jag sitta kvar
Och sen...

Vi ska på Hultsfredsfestivalen
Vi ska på Hultsfredsfestivalen
Vi ska på Hultsfredsfestivalen
Vi ska till Hultsfred

Vi ska på Hultsfredsfestivalen
Jag ska skrika mig hes och vara full och galen
 Vi ska på Hultsfredsfestivalen
Jag ska skrika mig hes och vara full och galen
Vi ska på Hultsfredsfestivalen
Jag ska skrika mig hes och vara full och galen

Älska I leran och på Baja-Majan ska jag skita ut
jag ska skita ut
jag ska skita ut alla mina bekymmer

Vi ska åka till Hultsfred
Vi ska åka till Hultsfred
Vi ska åka till Hultsfred
Vi ska åka till Hultsfred
Vi ska åka till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0