Humor!

Linda skulle på toaletten där uppe men pappsen hann före, jag vet inte om han hade en liten kris eller något.
Efter ett tag så tyckte Linda att han borde vara klar så hon går dit men det är fortfarande låst -"Pappa! Bajsar du fortfarande!?" -"Oh, oj, jag somnade". HAHA, jag höll på att dö och han kommer antagligen bli skogstokig för att jag skriver det här men det var förjävla kul!

Lite senare på kvällen när mina ögonlock blivit lite tyngre men inte tillräckligt för att gå och sova så hände nästa roliga sak. Jag spelade Röj (nej, det var inte det som var kul) och den här fina figuren kom upp.

image604

Men hallå? Ser ni vad det ser ut som eller? ...
Palla! Jag satt och skratta i en kvart!!

Borde kanske gå och sova, jag ska upp och träna imorgon och dessutom är jag frustrerad sören och borde egentligen sättas i bur. Ungefär som Ragnar! ;)

Heippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0