Now I know only I can stop the rain

Här sitter jag och lyssna på tung musik. Hela dagen och halva natten har jag suttit och försökt komma på bra låtar och bränt skivor men det är verkligen inte lätt. Kom med bra sommarlåtsförslag (-långt ord btw) så blir jag jätteglad. Partymusiksförslag är också mycket uppskattat.

Idag var jag iaf i Kista med mammsen och handlade jeans. Jag är världens mest jobbigaste människa att handla jeans med så mamma ska ha en eloge för sin uppoffring idag. Jag provade minst 20 styckna och har skavsår på pekfingret efter att ha knäppt knapparna. Jag hittade iaf ett par till slut och sen fick jag dessutom ett sött linne och ett par ballerinaskor. Min mamma är ganska snäll hon så därför gjorde jag en mega god fruktsallad till henne när vi kom hem med jordgubbar, mango, melon, vindruvor och physalis. MUMS!
Nu ska jag upp och duscha och vänta på att någon hör av sig, jag skulle behöva min jacka också eftersom jag har både leg och bankomatkort i den men shit happends när man är cenil så får se när jag får se röken av det där igen. Men hur som helst så vill jag ju självklart hitta på något i vanlig ordning, är ju rastlös som en idiot!

Lista på saker som jag INTE har hemma men som borde vara hemma!
- Pappas favorittröja
- Leg
- Bankomatkort
- Jacka
- Mammas solglasögon
- Mina älsklingsjeans (sönder och borttappade på hultsfred)
- Mjukisbyxor som inte är mina (borttappade på hultsfred)
- Mina solglasögon
- MIN PLAYBOYTIDNING!!!!
- Kortlek
Det här är dom sakerna jag kommer ihåg sen vette sjutton om det är mer grejor här och var men med lite tur dyker det upp.

In i duschen var det  -Blöta kramar!

Kommentarer
Postat av: jocke

solbrillorna finns hemma hos mig... vita är dom.

2007-06-19 @ 22:40:42
Postat av: cecilia

aaaaaaaah jag vet =)

2007-06-19 @ 23:08:59
URL: http://ceciiliaa.blogg,se
Postat av: emilia

Cissi, bränn musik tills på fredag! You can do it :D
PUSS!

2007-06-20 @ 09:26:16
Postat av: drew

dina svarta är hos mig =P

2007-06-20 @ 15:07:29
Postat av: cecilia

Em: okay dokay!
Drew: JAHAAA!!

2007-06-20 @ 17:00:11
URL: http://ceciiliaa.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0