Övningskörning och biljard

Hej det hon med snyggast frilla i stan här! Lisa har nämligen kirrat mitt hår igen så jag kan visa mig på stan utan att skämmas.

Kvällen har spenderats i min bil, jag har kört Lisa hem och sen träffat Olson och Öhman. Vi hade tråkigt så vi åkte till Daisys i Ulvsunda så att Chaplin kunde käka sen vidare för en kaffe på Shell -"fyll burken för 39 kr"... Btw liksom. Sen ville rastlösa Cissi göra något, alltså JAG så jag kom med massa idéer. Kubb? -Nej, för kallt! Bowling? -Nej, stängt! -Promenad på Djurgården? - Nej, för kallt! Till slut kom the final idea och det var biljard på biljardpalatset. Weeeij! Jag tindrade till lite då och då och lyckades vinna med tur två ggr. Det gjorde jag minsann bra, en segerdans runt bordet blev det. Jag fick också en sån där blå sak som man putsar kölen med rätt i skallen. TACK CHAPLIN!

Men, som ni märkte blev det inget Hultsfred idag men det är inte helt över än. I'll let you know babes!
Nu är det sängen som väntar och sen upp och träna imorgon innan städaren kommer!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: drew

åh då kanske turen är på min sida så jag får mysa med dig då :D

2007-06-14 @ 11:17:30
Postat av: cecilia

mjaa jag vet inte, anders åker 7 ikväll! vet inte om jag ska me.. :(
pussar

2007-06-14 @ 14:07:49
URL: http://ceciiliaa.blogg,se
Postat av: drew

uppenbarligen åkte du med eftersom det står hulstfred på din msn...

2007-06-14 @ 21:30:54
Postat av: jocke

akta dig för bajsmannen !

2007-06-15 @ 22:11:54
Postat av: cecilia

drew: japp de gjorde jag och hörde att du fått utslag baby, hoppas de blir bättre snart så vi kan leka :)
jocke: ja du, jag lyckades undvika honom, fjuu!

2007-06-16 @ 16:30:37
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0