Sol, bad och shopping

... nästan lika bra som kombinationen innan!

Imorse gick jag upp lite innan nio och tog mitt pick och pack för att sedan dra vidare mot Ekerö.
Jag tänkte ta ut pengar och köpa en remsa i åkis och sen springa till bussen men då märker jag att bankomaten inte fungerar och att gungbrädan är stängd. GRATTIS! Det var bara att ringa Lisa och beklaga sig men hon är ju som en ängel från ovan min Lisilale. Hon tog min bil och brummade hela vägen till Hässelby för att hämta mig. Ja, jag sa ju det, som en ängel!
Vi åkte iaf först hem till Lisa så hon fick i sig lite frukost och sen fixade vi iordning en pastasallad som vi skulle ha på stranden och efter det var det bara att köra vidare till Pölen.
Där låg vi och snackade skit, badade och tokirriterade oss på alla små fjortisar som verkligen flockades runt oss (NEJ JAG TRIVDES INTE!!!!). De skrek och de lät och de var bara allmänt jättejobbiga, TVI! Alla under 18 år borde man sätta på en ö och typ låta dom vara där tills dom växt upp...

Anyhow... Vi låg där till klockan var runt tre då var det dags att vandra hemåt. Jag fick skjuts till bussen och Lisa åkte vidare hemåt för att fixa iordning sig för en kväll på stan. När jag kom hem smörjde jag in mig och satte på mig lite kläder innan jag, mammsen och Malin åkte vidare till Kista där lillesyster skulle fixa avslutningskläder eftersom hon får sommarlov imorgon. Mamma hittade några tunikor och lite presenter till nära & kära och jag hittade världens finaste klänning och topp -lycka!

Nu när jag kom hem så fick jag sms av miss Maddox som ville att jag skulle hänga med till ankaret men orken och tanken på att dricka idag är helt galen. Jag är trött och skulle antagligen däcka på vägen in till stan. Dessutom ska jag väl försöka komma upp i tid imorgon, jag får se hur jag lyckas med det. Hrmm!
Sorry, maybe next time!

Dagens lustiga tabbe var en sak jag såg idag när jag sökte jobb för typ femte gången den här veckan. Jag har skickat ansökningar med fel mobilnummer på... Japp, det är sant! Ett stort grattis till Cissi, hon har precis vunnit en färg-tv utan färg och ett fiskespö utan lina.
Något posetivt är ju att jag aldrig gör samma misstag, jag gör bara nya!

Jag vill ge en stor eloge till alla mina älsklingar också, speciellt till Lisa och Olson.
Lisa du är min klippa skulle inte klara mig utan dig
♥ Olson jag finns här dygnet runt, du kommer alltid vara nummer ett

Tace care everybody allihopa, Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0