uppdatering

Jag ha fått körkort det har inte duuu, nananananana. Jag har en bil, det är en volvo nanananana...
Vaknade ganska lycklig imorse när jag kom på att jag fortfarande har körkort. Big smile!

Jag kom ju till Mora i Söndagskväll och blev uppmött och paret som jag återigen skulle bo hos, Siv och Bernt. De skjutsade mig till huset och jag gick ner till det mysiga rummet direkt för att bädda och göra mig hemmastadd. Inte för att det var någon större mening eftersom jag bara skulle stanna två nätter. Men anyway så hade jag två dubbellektioner med världens skönaste brud som jag tyvärr inte minns namnet på men som tyckte jag skulle tatuera in C≠ (liknande tecken, hittade inte rätt) som heter Ciss på musikspråk, alternativt sätta ett i bakom så det blir Cissi. Jag berättade nämligen att jag ville ha något personligt och litet på ett ställe som inte syns om jag skulle tatuera mig och då berättade hon att hon höll på med folkrock eller vad man ska säga och att det skulle vara tufft att ha en sån tatuering. Men jag kände att det inte skulle vara så personlig eftersom jag inte håller på med musik på det sättet men det tåls definitivt att tänka på.
Hon lärde mig hur som helst sjukt mycket under mina två lektioner så körkortet blev mitt dagen efter när jag körde med instruktören Ove, 75 plus. Han var mycket trevlig och blev väldigt stolt när jag berättade att anledningen till att jag inte klarade det gången innan var att jag helt enkelt inte var redo även om jag kanske inte riktigt kände så själv. Jag var helt enkelt livrädd för instruktören som jag hade då...

Igår efter att jag kommit hem och tagit en efterlängtad dusch så ville Lajzan ha skjuts till Hässelby Strand till någon kille vid namn Henrik (?) så storesyster ställde upp och på vägen mötte vi tydligen Andreas och hans lilla gäng men det missade jag ju helt eftersom jag var så inne i bilkörningen (!). Jag ber om ursäkt för det.
Hur som helst senare skulle Lajzan ha 3,5:or så efter att varit hemma ett tag och snackat lite med Andreas som körde förbi på cykeln så åkte jag återigen för att hämta Linda och köpa öl till henne (btw det pinsammaste jag gjort i hela mitt liv) och därefter vidare till Statoil i Råcksta för att fika med Olson.
När det var avklarat och Olson skulle börja jobba så ringde jag till syster som ville ha skjuts hem så jag hämtade upp henne och hennes två kompisar och skjutsade hem dom innan jag äntligen fick komma hem till mitt nystädade rum som pappa städat förresten. Man kan väl säga att jag fick en mycket trevlig överraskning när jag kom hem från fittMora.
Jag pratade med Olson, som vanligt, i telefonen till klockan började närma sig fem och jag höll på att somna med luren i örat och vaknade dagen efter av telefonen klockan tio men somnade om och vaknade därefter vid halv ett.

En helt värdelös dag helt enkelt men nästa helg, alltså inte den som kommer så beger jag mig till Västerås med Olson och då ska jag tydligen leka full med Maddox. Hoppas på en lika galen resa som förra året även fast inte Lisa är med, vi får se hur det blir med Öhman. -Är du på eller baby?
Helgen efter den är det fest på Blidö och det är väl dom vanliga som är bjudna plus några till och jag hoppas att det blir sjukt nice.
Den här helgen blir det antagligen Blidö med Olson och den som vill om vädret är bra för nu vill jag inte ha mer regn och definitivt inge mer Hässelby. Tvi!


image603
Sandra åker till Grekland på Fredag med sin Kim och lämnar mig ensam hemma. Hon är inte hemma tll min fest och det är inte Andreas heller så det känns ju trisst.
Jag får försöka klara mig utan er!



Nu ska jag sluta skriva strunt.
Catch you later!

Kommentarer
Postat av: öhman

ska fundera lite på västerås! jag säger "kanske" så länge ;) (är ju inte så rik direkt)

2007-06-27 @ 16:28:26
URL: http://oehman.blogg.se/
Postat av: drew

Men jag ska änka på dig älskling!! plus att du får ju träffa mig på din födelsedag iaf!! =) KÄRLEK!!

2007-06-27 @ 23:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0