Uttråkad, sola. uttråkad

Det är ingen bra dag idag, känner mig svullen och är uttråkad och det känns som jag håller på att få ett jävligt jobbigt återfall.
Jag tog iaf cykeln och drog iväg och solade i Hässelby Strand idag och det var skönt, annars har jag städat och tvättat. Jag handlade lite ätbart och läsbart i åkis också så min dag har varit fartfylld... *not*.

Imorgon är det midsommar då får vi väl hoppas på lite skönt drag helt enkelt. Jag är bjuden klockan fem och resten klockan sex bara för att jag ska komma i tid. Vi får väl hoppas att det går vägen den här gången, med lite tur så och minus bussar som pajjar!

Nu ska jag duscha och sen ska jag bädda min säng, intressant va?
Hör av er om ni har lika tråkigt som mig så kan vi ha det tillsammans!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0