Black & White-Party!

Här sitter jag och  mår sjukt bra. Varför?! -Solen skiner och humöret är på topp.
Gårdagen var faktiskt helt okay, believe it or not! Inga slagsmål och inget tjaffs, alla var glada, nöjda och fulla.
Musiken var HÖG eftersom Conny och Olson hade släpat dit på tok för stora högtalare för den där lilla lokalen, det var knappt så gästerna fick plats. Men det öste på bra och lillebror Stefan messade hemifrån och bad oss sänka, han tyckte tydligen att det var lite högt när det hördes enda bort till honom. Men vadårå?
Alla dansade och var glada, Sandra hade sin Kim som såg lite sotis ut när hon dansade med Jonta men annars var det helt okay. Det finns egentligen inget så där jätteskoj att berätta, det gick ju liksom bra allt och det var inget oväntat och spännande som hände. Klockan ett kom Sandras granne och skällde på oss utan någon egentlig anledning så vi avbröt festen och hälften drog vidare till ViperRoom och den andra hälften åkte hem till sig och sov. Jag tog med mig Linn, Martin, Sunkan och en chipsskål och vandrade hem till mig. Jag bäddade ner alla människor och gick sedan och la mig själv. Jag somnade ganska snabbt efter den mängden alkohol och drömde sött.


Högtalare, lampor, Dj-bord... Det fanns en hel del grejor att leka med!


Jag vaknade av en stojig Linn imorse som som vanligt var too energisk to function (diggar min svengelska). Hon gjorde mackor och nudlar åt alla bakisdragna människor och jag käkade pannkakor som syster så snällt lagade. Efter pankisar och en dusch rusade jag vidare med hunden till lokalen för att städa. Där hittade jag Kim, Sandra och Olson som redan satt igång för fullt. Stackars Olson fick ta ut hela musikanläggningen själv eftersom Conny supit sig medvetslös och hamnat på sjukhus... IGEN!
Men städningen gick väl som en dans och nu sitter jag här och väntar på min överförfriskade päron som vart på en CINDERELLA-kryssning med sina kamrater. Tydligen är det också så att hela gänget ska vara här på kvällen och ja, varför inte, dricka ännu lite mer. Det är kul att dom är dragna redan klockan fyra på eftermiddagen. Man kan inte anklaga dom för att inte ligga i iaf.
Det som är posetivt med att mammsen och pappsen kommer hem är att jag får en ny parfym. Eller får? Jag får väl betala den själv. Men det är iaf Versaces Bright Cristal. Mm, orgasmbomb i näsan, den luktar gott Sören!

Ha det bäst nu allihopa everybody!
C'est la vie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0