Lindvallen, here I come!

Åka bräda? Nej!.. Inte den här gången.

Förhoppningsvis bär det av till Sälen för en lugn helg i en stuga tillsammans med ett annat gäng. Det är jag, Olson och Chaplin som bär iväg och tydligen ska vi plocka upp en Gurra på vägen också.
Det låter väl bra, det största problemet är att jag inte får min lön förens på Måndag så jag måste på nåt sätt övertyga far min att låna ut lite pengar till mig. Han är inte så sugen på det tror jag tyvärr men jag hoppas så in i märjen att det ska gå. Jag säger som Chaplin, allt går det gör bara ont i början.
Jag har t.o.m funderat på att lägga datan som säkerhet, han tar min data och jag får tbx den när han får pengarna. Vi får se hur det går...

image378image379image380
Det kan bara bli bra!?

Idag har jag åter igen gått upp alldeles för sent. Städaren kom så jag fick springa upp och lägga mig i Malins säng, när han sen kom upp dit sprang jag ner till min egna säng igen och kom inte upp därifrån fören vid 12-tiden. Fy på mig!! -JAG VET...
Hur som helst så tog jag bussen med Sandra till Vällingby och fönstershoppade lite innan jag skulle till gymmet med mammsen. Det vart ännu ett hårt pass och jag tog i extra mycket eftersom pappsen skulle ta med sig Donken-mat hem och om man nu ska käka det så ska man väl göra det efter ett hårt pass då kroppen tydligen fortfarande förbränner. Det är visst inte lika farligt att käka den där feta äckliga maten då så jag käkade med hyffsat gott samvete.
Efter maten kom Chaplin och det blev en sväng lite hit och lite dit innan vi stannade till sist hos Olson och kollade lite på tv, svullade lite godis och tittade ännu lite mer på tv. När allt detta var klart var klockan ungefär halv ett på natten så då var det dags att åka hemåt och ja nu sitter jag här hemma och bloggar så det var i det stora hela min dag.

En film och sängen är det som väntar på mig nu. Ågren för morgondagen dock då jag ska fråga min söta snälla och rara pappa om ett litet lån. Wish me luck!

Smisk på stjärten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0