Nervös...

Minutrar kvar tills Olson kommer och hämtar mig och det bär av till Klarabergsviadukten 80 där det här nedrans teoriprovet ska skrivas. Det som gör mig mest nervös är att jag inte har en aning om hur det kommer att gå. Oftast när jag pluggat till nåt så vet jag om det går bra eller åt helvette och då har man ju liksom inget att oroa sig för eftersom man inte kan gör crap about it. Det kan verkligen gå hur som helst just nu och eftersom jag berättat det för alldeles för många så går det antagligen åt skogen... Men men.. Cissi det är bara att göra om det, det är inte "the end of the world".

.... SÅ VARFÖR KÄNNS DET SÅ DÅ????

Ska shoppa efteråt så Lisa blir den första som får veta om det går bra eller bara käpp rätt åt ---
Puss på er homies!


Update 17.30

Nu är ni lite nyfikna va? Mohahaha! Jag klarade det minsann.. Däremot tänker jag inte säga hur många rätt jag hade för det var ta mig fan på håret. Lyckan är verkligen enorm just nu och inget eller ingen kan förstöra det här för mig. Möjligtvis göra mig irriterad men lyckan tar över så jävla hårt.
Teriprovet klarat, ny fina kläder och skor och smycken, sjukt roliga fester i helgen, körkortskurs på torsdag så det är nära nu... Och massor av underbara människor i mitt liv, pojkar och flickor :).
 Massor med kärlek till er alla, utom en! Säger inte vem... Haha

Puss och knull!

Kommentarer
Postat av: Lindilale

GRATTIS! Duktig du är Chipsilale!

2007-03-06 @ 17:58:06
URL: http://masslan.blogg.se/
Postat av: cecilia

Grattis och lycka till med resten av körkortet.
Älskar dig. Puss och Kram. Din mamma.

2007-03-06 @ 19:50:34
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: jocke

naaajs! Har du färgat håret? ;)

2007-03-06 @ 20:18:39
Postat av: cecilia

Tack allihopa!! ..

inte till jocke dock.. :p nörd! ger igen på fredag!.. MORR!

2007-03-06 @ 20:38:09
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0