På'n igen

Yo my bitches and hoes, it's your pimpmommy in da house!

Nu är jag hemma en snabbis efter en lyckad coctailfest på Umbra med sjukt bra människor och så vitt jag vet så har jag haft sjukt kul. Jag känner att segheten kryper sig på, kroppen börjar nyktra till tror jag minsann.
Några närmre detaljer på gårdagens bravader vet jag tyvärr inte om jag kan ge, jag vet att jag drack champagne i massor och välte tydligen ett bord två gånger. Jag vet också att jag dansade bl.a och fick ännu lite mer skumpa men det var skoj och när det var dags att gå så ville jag egentligen stanna kvar, jag hade det mest mys.
Hemvägen är ju en historia för sig som tyvärr jag inte har något större minne av eftersom jag sov mest men jag lyckades käka upp Lisas fyllekäk och det var inte nådigt. Jag tryckte i mig en hamburgare på två tuggor och pommes fritsen gluffsade jag i mig som om jag inte fått mat på år. Det kan ha varit för att jag inte käkat mer än en yoghurt och en banan på hela dagen men det blev en billig fylla iaf.
Vi åkte iaf hem till Lisa och jag somnade på en madrass, Martin tappade vi bort men han är återfunnen hemma hos Lisas lillesysters kompis. Fråga mig inte hur han hamnade där...

Ikväll är det fest igen och det kommer nog bli ganska bra tryck. Det är en hel del människor som kommer och jag har ingen aning om hur det kommer gå. Det kan gå kanonbra och det kan gå åt helvette hur som helst så kommer det bli karatefylla. Martin tror jag vann igår på "fullast vinner" men jag låg inte långt efter. Vi får se vem som tar hem det ikväll. Med tanke på att jag är snorpank så är jag inte en trolig förstaplats-tagare men det återstår att se.
Förkröket håller hus hemma hos Lisa som jag, så fort jag är klar hemma, ska till och umgås med. Martin och jag har flyttat in hos Lisa över helgen och det går ju sådär med tanke på att Martin inte ens kom "hem" igår men hoppas han åter är på sin plats härligt bakis.

Jag ska antagligen köpa en ny mobil idag också, den nya motorola razr. Det kommer ju bli bra men pappa har förbjudit mig att ta med den på festen ikväll. Kan inte riktigt förstå varför... hmm.


Nej åter till mina sysslor.

Baaaah göriii!? Dricka beeers & vara bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0