Solen skiner

Heey!
Jag är sjukt lycklig idag, solen skiner och det är Fredag. Det kan faktiskt inte bli mycket bättre än så här. Eller jo en kall öl i stan på en uteservering skulle ju sitta fint. Jag fick en invit att hänga med på en sådan men jag är fortfarande snuskigt pank så jag fick passa på den.
Men kanske kan ta en kall öl och sätta mig på tomten, det är inte helt fel det heller.

Ville mest säga att jag är sjukt lycklig...
Ikväll ska jag till Emilia och spela Super Mario med resten av tjejerna, :D det är lycka!

Tchüs!


Update 13:30



Min älskade Lisa ringde nyss och ville ta en fika vid vattnet och hur ska man kunna tacka nej till det? Det går ju inte liksom så jag beger mig in till stan. Smell you later!

Soliga kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0