Soon on the road

Jaha så var det snart dags att åka iväg. Det känns jätte bra och nu har jag fått lönen så slipper låna cash av pappsen. 8200 kr rätt in på kontot, det är inte helt fel. DOCK ska det sparas en hel del av de pengarna.

Jag har egentligen ingen lust att skriva mer, ni får höra om helgens äventyr när jag kommer hem på Söndag antagligen. Ha det bäst här hemma så ses vi nästa helg.
Stort GRATTIS till min älskade Lisilale som klarade teorin idag äntligen. Det var verkligen på håret att det gick men det räckte minsann. Är sjukt glad för din skull baby.

Jorden runt mycket kärlek!
Det här är Kickan som signar ut
HAHA, med min vanliga pose


...SLUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0