Temafest! -Bjuden?

Här har man fått klagomål på att det har blivit alldeles för lite på festfronten så jag och Sandra tänkte att detta måste vi ta tag i - sagt och gjort!!

Vi har suttit ett tag nu och bollat idéer och kom fram till, efter mycket om och men, att vi ska ha ett "Black & White"-tema. Det är väl något som de flesta kan gå med på tycker jag.
Klädkoden är ju då förstås svartvit och det är i princip det enda man behöver komma ihåg, det och sprit givetvis. Vi kommer väl bjuda på diverse snacks och chips men den här gången står vi  varken för mat eller bål. Jag tycker det räcker med att vi fixar lokal och städning och möjligtvis en och annan sängplats. Musiken står vi inte heller för utan det gör Olson med alla sina nya högtalare. Det kommer nog bli bra det där!..
Allt detta kommer äga rum i SKB:s lokal här i Hässelby den 30:e Mars - lägg detta på minnet nu!

Resten av denna dag ska jag väl egenligen inte göra något alls och det enda som egentligen är inplanerat nu resten av veckan är en fika med Linda och gymma med pappsen imorgon.

Ett stort GRATTIS också till Leo som fick körkortet idag, han är min nya chaufför och jag vet att han kommer köra mig överallt!! .. eller?

Nej nu ska jag vidare, smell you later!


Kommentarer
Postat av: drew

Kommer bli såå bra ;P

2007-03-19 @ 18:06:37
Postat av: schemilia

rooooligt rooooligt :) party all night long och jag bokar en sängplats här och nu :)

2007-03-21 @ 10:21:51
Postat av: cecilia

yes, skriver upp det i min bokningspärm här.. :) någon speciell säng/madrass som du vill ha

2007-03-21 @ 12:23:15
URL: http://ceciiliaa.blogg,se
Postat av: drew

du kan ju alltid få en hos mig också ;P haha, om inte annat nån annan som behhöver plats finns hos mig med ;P

2007-03-21 @ 16:16:13
Postat av: Linda

Vilka kommer gumman? :)

2007-03-27 @ 19:11:41
URL: http://yeeselson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0