Torsdag!

Tjatja!
Ska börja med faktiskt att gratta Andreas som blir gammal idag. 20 år baby, nu kommer Alexandra inte lämna dig ifred. Det kan jag lova! HAHA!!! ... Ha det bäst och sup inte ihjäl dig men se till att ha världens bästa kväll!! Önska jag kunde vara där och fira den med dig, miss you!


Idag har det varit lugnt. Jag fick sova ut i morse och det behövdes verkligen. När jag vaknat klädde jag på mig och strosade över till mammsens dagis för att ta en promis med henne i Riddersvik och efter det umgås lite med knattarna.
Chaplin ringde så besöket blev inte långvarigt, strax innan tre knatade jag hemåt för att invänta honom eftersom vi skulle käka innan kursen som vi skulle gå på. Vi var nämligen på en tre timmar lång handledarkurs för körkort. Jag ska börja på allvar med det här korkortet så jag har det till i sommar. Pappa funderar t.o.m på att skicka mig någonstans sen när halkbanan är färdig, på någon form av intensivkurs. Vi får helt enkelt se hur det blir med den biten men jag vill att det ska gå snabbt nu gärna.
Efter kursen så åkte vi och hälsade på Olson och hans cellmate Krille, de satt och söp lite smått men jag och Chaplin tog varsin läskeblask. Senare kom även Krilles ex med sin mördarhund och hennes fisar var inte att leka med... Speciellt inte när hon ligger i mitt knä och lägger en rackare, fy farao vad det luktade!!!

Nu är jag precis hemkommen därifrån och ser fram emot en film och min sköna säng. Jag önskar dock att jag hade sällskap av någon men jag får nöja mig med Fanny. Hon fiser iaf inte på det sättet som lilla vovsingen hemma hos Olson gjorde, tack och lov!

Imorgon är det tjejkväll hemma hos Emilia och då ska mysbrallorna på och handskarna av. Det blir nämligen spelkväll och jag ska krossa alla mina vänner i Super Mario 3. Yeah!!!
Det kommer bli sjukt kul, sen får vi se vad som händer på Lördag. Det slutar antagligen med att jag drar ut men jag säger nu att planerna har varit innan att jag ska ta det lugnt. Men efter den här veckan känns det som om jag lägger de idéerna på hyllan.
min nya keps

Nu är det säng och Fast and the Furious som gäller.
Ciao ciao!

Kommentarer
Postat av: Anna Jonsson

:o

Postat av: mia

är ni tsm igen :)?

2007-03-16 @ 10:10:11
Postat av: cecilia

haha neee, inte ens lite men förhoppningsvis kompisar ;)

2007-03-16 @ 12:17:52
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0